Przeszukaj posty

Pasta paprykowa

3 kg papryki 3 główki czosnku 3 łyżeczki ostrej sproszkowanej papryki (można mniej, można więcej) ½ kg cukru (ja dałam połowę) 1 szklanka octu 10% (ja dałam połowę) … http://fitnesstribe.pl/blog/posty/2015/12/pasta-paprykowa/

Humus

Cieciorkę namaczamy dzień wcześniej, gotujemy do miękkości (około 40 min) – ilość, powiedzmy szklankę suchej. Ale w przeciwieństwie do fasoli polecam tą ugotowaną na parze z pu… http://fitnesstribe.pl/blog/posty/2015/12/humus/

Smalec z fasoli

Dzień wcześniej namaczamy fasolę typu Jaś (dwie szklanki fasoli), a na drugi dzień gotujemy do miękkości – jakieś 40 min na wolnym ogniu. Jednak to jest bardzo zależne od jakoś… http://fitnesstribe.pl/blog/posty/2015/12/smalec-z-fasoli/

Pasta z soczewicy

Moja ukochana pasta z soczewicy: Nie podam Wam dokładnych proporcji wszystko tak raczej „na oko”  Gotujemy czerwoną soczewicę aż będzie miękka – najlepiej zacząć od proporc… http://fitnesstribe.pl/blog/posty/2015/12/pasta-z-soczewicy/

Prywatny sabotażysta

No i stało się, nadeszły moje niechcemisie, dopadł mnie niechcieizm i odjutryzm – choroby cywilizacyjne roznoszone drogą kropelkową. Sylwia radzi – wyjdź z domu, zapełnij dzień zaj… http://fitnesstribe.pl/blog/posty/2015/12/prywatny-sabotazysta/

Ratunku!

Idą święta. Tak, Wham grają już w radiu, Mikołaje atakują ze wszystkich możliwych reklam świata, a towar na półkach w supermarkecie nie pozostawia żadnych wątpliwości. Bożen Narodz… http://fitnesstribe.pl/blog/posty/2015/12/ratunku/

Naukowo!

Reklamówka z zakupami – całkiem niedawno uświadomiłam sobie, że to mój zakamuflowany wróg. Jako ekspert od wszelakich diet i trików odchudzających doskonale radziłam sobie z hasłem… http://fitnesstribe.pl/blog/posty/2015/12/naukowo/

>