Oferta

Zajęcia Grupowe

 

SHAPE      ---------------------------------------------------------

shape

Zyskaj piękne kształty! Zaczniemy od aerobowej rozgrzewki, by przejść do zasadniczej części treningu, podczas której pracować będziemy nad wzmacnianiem i ujędrnieniem całego ciała. Zaproponujemy Ci odpowiednio dobrany zestaw ćwiczeń, podczas których pracować będziesz nad wszystkimi partiami mięśni. Wykorzystamy przyrządy zwiększające opór − ciężarki, gumy, stepy, piłki, itp. Tu liczy się przede wszystkim precyzja wykonywanych ćwiczeń. Nie musisz obawiać się intensywności, czy skomplikowanych sekwencji wymagających dużej koordynacji i wyjątkowej kondycji. To propozycją doskonała dla osób w każdym wieku i o różnej kondycji fizycznej.

 

TRX Basic

Nauka podstawowych pozycji na podwieszanych linach, praca ciałem i praca z obciążeniem. Trening na linach przygotowany specjalnie dla osób początkujących, którym zależy aby w szybki i skuteczny sposób wzmocnisz wszystkie grupy mięśniowe oraz pozbyć się zbędnych kilogramów.

Boot Camp

To rodzaj treningu wytrzymałościowego, wzmacniającego całe ciało poprzez oddziaływanie na różne partie mięśni. Trening opiera się na sekwencji ćwiczeń, ułożonych zgodnie z założeniem treningu obwodowego. To rodzaj aktywności dla osób wytrwałych, zdeterminowanych, lubiących przygody i adrenalinę. Boot camp wzmacnia mięśnie całego ciała, poprawia kondycję, szybkość i ogólną sprawność fizyczną organizmu. Dzieje się tak dlatego, że treningi składają się z ćwiczeń wytrzymałościowych, mających na celu wzmocnienie możliwości siłowych organizmu. Na wzrost motywacji ćwiczącego wpływa szybki spadek wagi, ponieważ systematyczne treningi pozwalają zgubić dodatkowe kilogramy, wysmuklić sylwetkę i wzmocnić ciało.

Płaski Brzuch

Program ćwiczeń kształtujący mięśnie brzucha, pośladków oraz dolnych partii ciała. Trening spalający zbędne kalorie i rzeźbiący brzuch.

Smukłe uda

Trening wzmacniający i modelujące dolne partie ciała. Szczególnie kształtuje mięśnie ud, pośladków oraz mięśnie brzucha.

functional zone

Intensywny trening funkcjonalny, przygotowujący ciało do wykonywania codziennych czynności, podczas którego nabędziesz prawidłowych nawyków ruchowych, wzmocnisz mięśnie posturalne oraz wymodelujesz sylwetkę.

  

Tribal Pump

Trening z kolorową sztangą, której obciążenie dobierzesz indywidualne do swoich możliwości. Zapewnia intensywne spalanie tkanki tłuszczowej jednocześnie kształtując sylwetkę i rzeźbiąc nasze ciało. Tego typu ćwiczenia polecane są zarówno dla pań jak i panów.

Cellustop

Trening wzmacniający i kształtujący całe ciało. Szczególnie modelujący mięśnie ud, pośladków, mięśnie brzucha oraz rąk. W zajęciach tych wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, jak: ciężarki, gumy, mini piłki oraz maty. Trening skupia się szczególnie na okolicach ciała narażonych na odkładanie się tkanki tłuszczowej przyczyniającej się do powstawania cellulitu. Zajęcia rozpoczynają się aerobikową rozgrzewką a kończą wydłużonym, przyjemnym stretchingiem.

Cross Kids

Zajecia ruchowe dla dzieci w wieku od 5-10 lat ( czas trwania 60 min). Poprzez zabawę i systematyczny trening, w bezpieczny sposób od najmłodszych lat uczy się dzieci prawidłowych odruchów, wzorowej techniki ćwiczeń, poprawnej postawy ciała oraz wzajemnego szacunku i współdziałania w grupie poprzez gry i zabawy ruchowe. U dzieci i młodzieży rozwijamy wszystkie cechy motoryczne, dzięki czemu będą mogły przez całe życie cieszyć się zdrowiem i sprawnością fizyczną. Zbudujemy solidny fundament do uprawiania wszelkiego rodzaju dyscyplin sportowych oraz przygotujemy Wasze dzieci na nieznane i nieprzewidywalne sytuacje, które mogą je spotkać w życiu.

Fit Ball

Ćwiczenia z wykorzystaniem dużej piłki, wzmacniające mięśnie posturalne, rozwijające równowagę, wytrzymałość i postawę ciała.

Pupomania

Trening wyszczuplający, ujędrniający i kształtujący mięśnie pośladków i ud. 

Body Shape

Trening wzmacniający, wyszczuplający i modelujący całe ciało. Szczególnie modelujący mięśnie ud, pośladków, brzucha oraz rąk. W zajęciach tych wykorzystujemy różnego rodzaju przybory tj: ciężarki, gumy, sztangi, kettlebells, stepy oraz maty. Trening ten doskonale przygotowuje ciało na sezon wiosna - lato.

TRX Płaski Brzuch

Trening modelujący brzuch, uda i pośladki łączący ćwiczenia klasyczne z elementami programu TRX. Zajęcia oparte o najskuteczniejsze ćwiczenia i metody wzmacniania mięśni brzucha przy pomocy podwieszanych lin.

Pole Dance

To połączenie tańca i akrobatyki na rurze, które świetnie działa na wzmocnienie wszystkich partii mięśni. Na zajęciach poprawisz ogólną koordynację ruchową i kondycję, wzmocnisz i ujędrnisz ciało, które nabierze siły, gibkości i elastyczności.

Speedball & Core

Trening wytrzymałościowo-siłowy z użyciem małych, 1 lub 2 kg piłek, ukierunkowany szczególnie na mięśnie brzucha, grzbietu oraz dolne partie ciała (pośladki, uda). Trening poprawiający kondycję oraz wspomagający spalanie tkanki tłuszczowej.

FAT BURNING      ---------------------------------------------------------

 

fat-burning

Chcesz spalić trochę kalorii i pozbyć się tkanki tłuszczowej? Ten trening stworzono właśnie do tego celu. To zestaw prostych, ale umiarkowanie intensywnych ćwiczeń, które pomogą spalić Ci zbędną tkankę tłuszczową, a przy okazji zapewniają doskonałą zabawę. Dzięki tej aktywności spalisz tysiące kalorii, co przełoży się na szczuplejsze, ładniejsze ciało. Trening ma charakter aerobowy (tlenowy), co w uproszczeniu oznacza, że podczas godzinnych zajęć porządnie się spocisz, ale i wzmocnisz układ oddechowy i krążenia, a także poprawisz koordynację ruchową.

 
 
 

Step dance

Zajęcia na stepie intensywnie spalające tkankę tłuszczową, poprawiające wydolność i koordynację ruchową, połączone z ćwiczeniami modelującymi sylwetkę.

zumba

To połączenie tańców latynoamerykańskich z prostymi krokami fitness. Łączy w sobie energetyczną muzykę oraz proste kroki, dzięki którym spalisz zbędną tkankę tłuszczową oraz poprawisz sylwetkę.

STEP basic

Lekcja na której nadrzędnym założeniem jest nauka podstaw pracy z wykorzystaniem platformy o regulowanej wysokości. Znajomość kroków, ich technika, prawidłowy ruch to gwarancja bezpieczeństwa i skuteczności treningu. Intensywna forma treningu, kształtująca wytrzymałość, wzmacniająca dolne partie ciała, oraz przyspieszająca spalanie tkanki tłuszczowej.

TRX Fat-Burning

Trening z wykorzystaniem systemu podwieszanych lin, który przyśpiesza proces spalania tkanki tłuszczowej, modeluje sylwetkę oraz stanowi skuteczne rozwiązanie w walce z nadmiarem kilogramów.

Facts

Interwałowy trening siły, wytrzymałości i kondycji, który wzmocni Twoje ciało oraz przyśpieszy spalanie tkanki tłuszczowej.

BODY&MIND      ---------------------------------------------------------

body&mind

Coś dla ciała i coś dla ducha i tym razem rzecz nie w wyjątkowych doznaniach kulinarnych, a treningu, dzięki któremu połączysz pracę nad pięknym i zdrowym ciałem z opanowaniem sztuki skutecznego relaksu i koncentracji. Podczas tych zajęć rozciągniesz mięsnie, odciążysz stawy i zadbasz o zdrowy kręgosłup. Trening body&mind może być idealną propozycją dla wszystkim intensywnie uprawiających sport, jako uzupełnienie obciążających treningów, początkujący zaś od tej propozycji mogą zacząć wprowadzanie aktywności fizycznej do swojego życia. To również idealna forma relaksu dla osób żyjących w bardzo dużym stresie. (Lojalnie uprzedzamy, wbrew plotkom, te zajęcia nie polegają głownie na leżeniu ;))

 
 
 

bodyART

To trening całego ciała. Ćwiczenia wzmacniające, rozciągające i rozluźniające. bodyART to system ćwiczeń inspirowanych jogą, baletem i pilatesem. Bezpieczna, a zarazem skuteczna forma kształtowania sylwetki ciała, we wzmacnianiu wszystkich mięśni i tworzeniu silnego umysłu, poprzez świadome wykonywanie ćwiczeń. Zajęcia odbywają się przy spokojnej muzyce.

JOGA

Najstarsza znana forma ćwiczeń, której głównym założeniem jest dążenie do stanu fizycznej i mentalnej równowagi. Zajęcia rozwijają elastyczność, siłę oraz pozwalają na odzyskanie wewnętrznej równowagi po ciężkim dniu w pracy.

Pilates

Lekcja, która łączy w sobie ćwiczenia wzmacniające oraz rozciągające. Zajęcia te poprawią wytrzymałość mięśni głębokich oraz sprawią, że ciało stanie się bardziej gibkie i elastyczne. Pilates jest jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej, gdyż z powodzeniem służy także osobom dojrzałym, z dolegliwościami kręgosłupa oraz otyłością.

Stretching

Metoda napinania, rozluźniania i rozciągania mięśni. Program ćwiczeń, który uelastycznia mięśnie oraz poprawia zakresy ruchu w stawach. Przyjdź, rozluźnij się i zlikwiduj efekty stresu każdego dnia, ćwiczenie, sprawią, że znakomicie zrelaksujesz swe ciało i umysł. Zajęcia prowadzona przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce.

Zdrowy Kręgosłup

Zajęcia wzmacniają mięśnie stabilizujące kręgosłup, to forma ćwiczeń przeznaczona dla wszystkich, którzy profilaktycznie chcą dbać o swoją postawę i kręgosłup. Bez obciążania stawów i energicznych ruchów. Ćwiczenia wzmacniają głównie mięśnie stabilizujące kręgosłup, wykonywane precyzyjnie i powoli.

Aktywne 9 M-cy

Trening ten przeznaczony jest dla kobiet w ciąży, ma na celu zmniejszyć bóle pleców, które często towarzyszą w tym okresie. Pomaga odciążyć i relaksować stawy oraz wspomaga powrót do formy po porodzie, jak również poprawia samopoczucie. Na zajęciach skupiamy się głównie na stabilizacji miednicy i kręgosłupa, wzmacnianiu mięśni krocza oraz pracy nad prawidłowym oddechem. W czasie takich zajęć dowiesz się jak prawidło ćwiczyć w okresie ciąży. Zajęcia dla kobiet w ciąży prowadzone w bardzo spokojnym tempie. Zajęcia przeznaczone są wyłącznie dla kobiet, których ciąża przebiega bez powikłań.

Pilates ball

Lekcja na piłkach soft albo fit ball, która łączy w sobie ćwiczenia wzmacniające, poprawiające koordynację ruchową oraz budujące świadomość ciała. Zajęcia te poprawią wytrzymałość mięśni głębokich oraz sprawią, że ciało stanie się bardziej gibkie i elastyczne.

 
 
 

OUTDOOR      ---------------------------------------------------------

Zajęcia grupowe na świeżym powietrzu. Bieganie i Nordic Walking. Trening dla osób, które chcą walczyć z rutyną, lubią korzystać z dobrej pogody i walorów otaczającej przyrody. Dodatkowa dawka endorfin, hormonu szczęścia, z aktywności terenowej. Trenujesz pod okiem doświadczonego trenera, wykonasz najbardziej efektywne ćwiczenia kształtujące sylwetkę. Poprawisz kondycję, siłę, wytrzymałość swojego ciała oraz pozbędziesz się zbędnych kilogramów. Gwarancja skutecznego treningu. Zajęcia skierowane dla wszystkich, w każdym wieku.

 
 
 

BIEGANIE grupa początkująca

Do grupy początkującej zapraszamy wszystkie osoby które nie biegają wcale lub dopiero rozpoczynają bieganie. Które chcą o siebie zadbać, zrobić coś tylko dla siebie – lepiej wyglądać, lepiej się czuć, zrzucić zbędne kilogramy.

BIEGANIE grupa średniozaawansowana

Do grupy średnio zaawansowanej zapraszamy osoby, które już trochę biegają. Co to znaczy trochę? Jeśli masz za sobą pierwsze starty na 5 lub 10 km, spodobało Ci się bieganie i chcesz biegać bardziej świadomie, a przede wszystkim bezpiecznie, bez narażania się na kontuzje – to jest najprawdopodobniej grupa dla Ciebie. Tutaj także poprawisz swoje wyniki.